Du kan selv bestille de lækre essentielle olier fra doTerra ved at følge nedenstående guide. Guiden tager dig igennem bestillingen trin for trin.
Prisen er styret af doTerra og vil altid være den samme uanset hvem du vælger at købe olierne igennem.
TIP! Du kan med fordel have denne side åben og følge guiden.
Tryk på bestil knappen lige her under. Du vil nu blive sendt til min side hos doTeRRA. Der bliver åbnet et nyt vindue.
Der skal du trykke på knappen “Tilmeld og gem“. Knappen er lige over billedet af mig på doTERRAs hjemmeside.
Scroll ned i bunden af siden du er kommet ind på og vælg “Join doTERRA“
Her skal du vælge “English – Europe“.
Dernæst vælger du “Europe” og til sidst skal du vælge “Denmark“.
Nu skal du vælge “Wholesale customer” og derefter trykke på “Continue“
Hvis du kunne tænke dig at arbejde med doTERRAs olier selv skal du vælge “Wellness Advocate“. Det behøver du dog ikke at tænke over nu, da det altid kan ændres efter 90 dage.
Kontakt mig hvis du er interesseret i at vide mere om Wellness Advocate.
Nu skal du til at udfylde dine adresse oplysninger.
Vælg “my shipping adress is the same…“, (men du kan også vælge en anden shippingadresse hvis du har brug for det).
Husk at vælge den tidszone der hedder “Brussels…“
Check at der står i felterne “Sponsor ID“, står 8139332
Vælg et godt kodeord du kan huske.
Kodeordet skal bestå af mindst 1 stor bogstav, og et tal og tilsammen udgøre mindst 8 tegn.
Klik af at du accepterer “Terms and conditions“
Tryk nu på “Continue” knappen til højre.
Vælg nu enten et “Enrollment kit” eller en “doTerra Essentials booklet + enrollment fee Dansk” og kom det i din kurv.
Vælg nu blandt de mest populære Enrollment kits der er ligger klar.
Hvis du vælger et Enrollment kit får du automatisk “doTerra Essentials booklet” med.
DoTERRA har samlet nogle Enrollment kits hvor du får en god pris hvor du sparer 25 euro for oprettelsen.
Vil du ikke købe et Enrollment kit, men selv vælge dine olier, skal du vælge “doTerra Essentials booklet + enrollment fee Dansk” der koster 25 euro.
Du kan også tilføje enkelte olier til din ordre hvis du ønker det.
Det gør du ved at klikke i feltet hvor der står “enter additional items or product name“
Derefter kan du skrive navnet på den olie eller det produkt du gerne vil købe.
Når du har alt det du gerne vil have i kurven skal du trykke på “View totals“
Vælg “Standard – Denmark” under Preferred shipping method, det er billigst og det kommer oftest lige så hurtigt som hvis du vælger “Premium – Denmark”.
Nu skal du bekræfte din ordre og her har du mulighed for at ændre din faktureringsadresse.
Hvis den ikke er anderledes fra din almindelige adresse vælger du blot “My billing adress is the same ….“.
Vælg “CreditDebetCard” under “Payment“.
Tryk på den gule knap “Process order now & continue“
Du er nu kommet til siden hvor du skal udfylde dine betalingsoplysninger, ganske som ved en almindelig webordre.
Udfyld dine kort oplysninger. Husk årstal er med 4 cifre for eksempel 2024.
Tryk på “Process Order“.
Tillykke, nu har du oprettet din egen doTERRA konto, bestilt dine allerførste olier og du vil inden længe modtage en mail fra mig.
Herefter bliver du spurgt om du vil oprette en “LRP – (Loyalty Report Program)“, det siger du bare nej tak til.
Bliver du begejstret for olierne effekt kan du med fordel oprette en LRP hvor du kan få flere fordele.
Kontakt mig hvis du vil høre mere om LRP og de essentielle olier generelt.
Vær opmærksom på at du modtager en ordre bekræftelse fra DoTERRA.
Når du har købt olier igennem mig er du velkommen til at blive medlem af min Facebook gruppe “en god behandling – essentielle olier” hvor du kan stille spørgsmål omkring olierne og jeg deler min viden om olierne.
Du er også altid velkommen til at stille spørgsmål via mail.
Efter MANGE og LAAAAANGE overvejelser har jeg opsagt mine skønne lokaler.
Det bliver så til godt 7 år jeg selv har haft lokalerne.
Susanne der havde lokalerne før mig, stoppede også da hun havde haft lokalerne i 7 år, hvor jeg så overtog.
Så måske er der en 7 års cyklus i forhold til stedet?
Jeg havde forinden lejet mig ind hos hende i over 4 år. Så det bliver i alt 11 år jeg nu har været og behandlet på Kroghsgade og jeg er så taknemmelig for tiden.
Det var en “appelsin der faldt ned i min turban”. Men nu er tiden til et skifte.
Jeg elsker min klinikvirksomhed, mine (lidt endnu) skønne lokaler med den gode energi.
Jeg elsker, at behandle alle jer børn og voksne der kommer til mig for at få min behandling. Jeg er ydmyg og taknemmelig over jeres tillid. Tak.
Jeg holder ikke op med at behandle, men der kommer til at ske en del ændringer for nu.
Jeg har ventet med at melde ud, da jeg selv lige skulle finde mine ben i det hele og gerne ville have haft en ny adresse som jeg kunne melde ud, MEN den er ikke landet.
Jeg ved som sagt pt ikke, hvor jeg kommer til at behandle henne?
Jeg er på udkig efter et behandlingslokale i Københavnsområdet, gerne Østerbro, men det kan også blive mod City eller måske Valby? Vi må se, hvor det lander?
Jeg havde tænkt, at jeg skulle gå direkte videre til et nyt behandlingslokale, men jeg er kommet frem til at jeg går på orlov i 2-3 måneder fra 1. maj og giver mig selv tid til processen, lande på min store beslutning og mærke efter, hvor min virksomhed og jeg skal hen.
Det er svært for mig at skulle holde pause fra at behandle, da jeg mærker værdien af det.
Så jeg kan godt komme til at åbne op for nogle tider i min “orlov”. ;o)
Du er altid velkommen til at skrive for at komme på venteliste, når der åbnes for tider.
Fra 1. maj kan du ikke booke online mere.
Du kan skrive til maj-britt@engodbehandling.dk eller ringe til mig på 30137808.
Lige nu er der ikke åbnet for flere tider i april, da jeg ikke ved hvor lang tid det tager at male mm til den 30/4.
Så hold øje med om jeg åbner tider online eller skriv til mig for at komme på ventelisten for tid inden jeg tager afsked med Kroghsgade 3.
Måske kommer jeg til at invitere til en afsluttende Cacao Ceremoni i lokalerne på Kroghsgade for at takke af og lukke energien ned?
Skriv, hvis du så vil med?
Prisen vil så blive 99,- og det er en rigtig god pris.
Tiden er til at det gamle skal slippe og det nye skal lande og folde sig ud.
Hvis vi ikke ses i Kroghsgade inden den 30/4, så vil jeg bare sige et KÆMPE TAK for at du og måske dit barn er kommet i klinikken.
Jeg håber, at vi ses på et andet tidspunkt – et andet sted, til behandling eller måske en ceremoni?
Et KÆMPE tak fra mig og en god behandling i Kroghsgade.
Kærlig hilsen
Maj-Britt